به نيازمندی های 118 خوش آمدید

طراحی سایت با وردپرس و کاملا رایگان

امروزه خیلی از کسب و کار ها به صورت اینترنتی شده اند و در دوران کرونا شاهد بودیم که  خرید و فروش اینترنتی افزایش چشم گیری داشت و هر کسی که کسب و کار سنتی خود را ادامه داد ضرر زیادی کرد. پس وقت آن رسیده که شما هم از آن ها عقب نمانید و یک سایت فروشگاهی اینترنتی بزنید.

طراحی سایت با وردپرس

اگر در زمینه طراحی سایت فعالیتی نداشته اید شاید اسم وردپرس را نشنیده باشید ولی افرادی که کمی در مورد سایت و طراحی آن مطالعه کرده باشند حتما نام وردپرس را شنیده اند.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که به شما کمک میکند بدون دانش برنامه نویسی و کد نویسی یک سایت ایجاد کنید. شاید برای خود بگویید تا زمانی که سایت هایی مانند دیجیکالا هستند طراحی سایت با راه اندازی سایت فروشگاهی هیچ جایگاهی ندارد ولی  بر اساس آمار و ارقام باید بدانید که کاملا در اشتباه هستید!

سایت های خرد بسیار زیادی وجود دارد که در حال فعالیت بسیار بالایی هستند و مجموع ارقام فروش سایت های خرد بسیار بالاتر است.

حالا اگر تصمیم گرفته اید یک سایت برای خود بسازید باید بدانید بهترین گزینه برای صرفه جویی در زمان و هزینه طراحی سایت با وردپرس است.

طراحی سایت رایگان

البته در مورد رایگان بودن بحث طراحی سایت پیش نیاز هایی لازم است ولی هزینه اصلی یک سایت همان طراحی آن است که شما میتوانید به راحتی با وردپرس این هزینه را به حداقل برسانید و خودتان با سلیقه خودتان یک فروشگاهی اینترنتی ایجاد کنید.

آموزش وردپرس به صورت رایگان در سایت های زیادی وجود دارد فقط لازم است شما دست به کار شوید و از الان شروع کنید به یادگیری و ایجاد فروشگاه اینترنتی برای خودتان بدون پرداخت هزینه ای زیاد ولی اگر نگران هزینه نیستید و ترجیح میدهید یک طراح حرفه ای در زمینه وردپرس، سایت شما را با تمام امکانات ایجاد کند حتما مجموعه نیر وب را انتخاب کنید.

لازمه های سایت وردپرسی

البته همانطور که گفتم طراحی سایت با وردپرس پیش نیاز هایی دارد که باید تهیه کنید که البته مبلغ زیادی نیست و میتوانید با هزینه کمتر از یک میلیون شروع کنید.

شما به یک فضا برای سایت خود نیاز دارید که به آن هاست میگویند مانند یک هارد که وصل اینترنت است. تنها کافیست در اینترنت هاست وردپرس را جست و جو کنید و یکی را خریداری کنید البته اگر الان نمیخواهید هزینه زیادی بدهید میتوانید به صورت سه ماهه با فضای کمتر حدود 1 الی 2 گیگ تهیه کنید با مبلغی زیر 500 هزار تومان و یک دامنه یا همان آدرس سایت نیاز دارید که مبلغ آن بسیار کم است حتی از 20 هزار تومان نیز کمتر است.

بعد از تهیه آن ها لازم است یک وردپرس را به صورت رایگان دانلود کرده کار خود را شروع کنید. کمی که با وردپرس کار کنید با قالب و افزونه وردپرسی آشنا خواهید شد که به شما کمک میکند خیلی آسان تر و سریع تر سایت خود را ایجاد کنید. قالب و افزونه رایگان نیز وجود دارد ولی پیشنهاد میکنم یک بار برای همیشه محصولات وردپرسی حرفه ای را تهیه کنید تا به بهترین روش سایت خود را ایجاد کنید که البته این موارد هم چیزی حدود 500 هزار تومان میشود.

قالب وردپرس

قالب ها به شما کمک میکنند تا به سایت خود ظاهر و امکانات خاصی بدهید. قالب های زیادی وجود دارد که ممکن است گیج بشوید ولی مجموعه نیر وب که چندین سال است در زمینه وردپرس کار میکند یک قالب فروشگاهی وردپرس ارائه داده است که با کمک آن میتوانید سایت هایی حتی دقیقا مانند دیجی کالا را خیلی آسان ایجاد کنید.

قالب فروشگاهی وردپرس

افزونه وردپرس

افزونه نیز به سایت شما امکانات فوق العاده میدهد مانند افزونه اطلاع رسانی ووکامرس که بعد از خرید محصول هم یک پیام تشکر به کاربر ارسال میکند و هم به مدیر سایت اطلاع میدهد که خریدی انجام شده است.

همچنین امروزه به دلیل خرید های اینترنی زیاد نیاز دارید زمانی که کاربر در سایت شما ثبت نام میکند اطلاعات خود را برای مسائل امنیتی پلیس فتا وارد کند مانند شماره موبایل مشتری و سایر موارد .

نیر وب برای این مورد نیز افزونه پنل کاربری را طراحی کرده است که علاوه بر این موارد امکانات دیگری را نیز میدهد برای مثال به شماره کاربر یک کد تایید ارسال میکند تا مطمئن شوید شماره را درست وارد کرده است و یا موردی که مطئنا شما دوست دارید بر روی سایت خود پیاده کنید، امکان ورود با رمز یک بار مصرف یعنی هر کاربر هنگام ورود یک پیامک دریافت میکند که رمز ورود به سایت است البته نیر وب این قابلیت را قرار داده است تا کاربر مانند دیجی کالا در صورت دلخواه با رمز ثابت وارد شود.

افزونه پنل کاربری

شاید کمی نگران شده باشید که کار سخت شده است ولی اصلا نگران نباشید زیرا تمام این محصولات وردپرس که معرفی کردیم ایرانی و فارسی هستند و همچنین دارای آموزش کاملی هستند که به شما کمک میکنند.

یک روش ساده و ارزان برای طراحی سایت به شما معرفی شد که بدون دانش پایه میتوانید سایت ایجاد کنید ولی تصمیم نهایی با شما است که خودتان طراحی کنید یا یک طراح حرفه ای این کار را انجام بدهد.