به نيازمندی های 118 خوش آمدید

آموزشگاه کافی شاپ

کلمه کافی شاپ همیشه تداعی گر فضای دنج و عطر و بوی قهوه است. البته امروز دیگر کمتر کافی شاپی هست که فست فود سرو نکند و انواع ساندویچ و پاستا را در منوی خود نگنجانده باشد.

 شاید شما هم رویای داشتن یک کافی شاپ را در سر خود می پرورانید. از اولین فاکتورهایی که برای افتتاح یک کافی شاپ باید در نظر گرفت منوی کافی شاپ هست. شما 2 انتخاب دارید یا به کلاس های آموزش کافی شاپ فنی حرفه ای در تهران بروید و به قول خودتان همه فن حریف شوید و یا اینکه یک آشپز و کافی من حرفه ای استخدام کنید که در ابتدای کار چه بسا باعث افزایش هزینه های شما می شود.

با جست و جوی کوتاهی در گوگل،‌می توانید لیست دوره های آموزش آموزشگاه کافی شاپ تهران را دربیاورید. برای مثال دوره های آموزش کافی شاپ شامل موارد زیر است :

 دسرساز بین المللی: شامل آموزش شارلوت، چیز کیک، کیک بستنی، انواع تارت ها، پودینگ ها،موس ها، ترین پرتقال،موس مرنگ و شکلات، کرم کارامل، تارت موز و کارامل، تیرامیسو، ترایفل نارگیل و قهوه، موس قهوه در کاسه شکلاتی، برانیز چیز کیک، رمانف توت فرنگی، پاناکوتا، وافل و ...

دسرساز سنتی :شامل آموزش فرنی، شله زرد، مسقطی، کاچی و انواع حلواها   

 متصدی کافی شاپ: ( قهوه سرا )شامل آموزش منوی کامل کافی شاپ شامل انواع نوشیدنی های گرم و سرد، سان شاین، شیک ها، بستنی، آبمیوه،گلاسه ها و در نهایت آموزش قهوه سرای مدرن و دسرساز دسرهای بین المللی

نکات کوتاه در راه ندازی کافی شاپ

دیزاین کافه:

اولین مقوله ای که توجه مهمان را ، در بدو ورود جلب می کند ، طراحی دیزاین ، فضا و چیدمان محیط پذیرایی است. در واقع چشمگیر ترین مطلب برای یک کافه نشین ، فضا ، رنگ استفاده شده و مهمترین مورد ، فاصله بین میزها با یکدیگر است.

تیم مدیریت کافه:

نکته دوم ، تیم مدیریت کافه می باشد. در واقع ، اگر کافه را به هرمی تشبیه کنیم ، در راس این هرم ، مدیریت کافه قرار دارد که وظیفه گرداندن کافه به عهده او می باشد

قهوه و باریستا:

نکته بعدی که باید مورد توجه قرار داد ، سرویس دهی کافه می باشد. مهمترین عامل و آیتم یک کافه ، قهوه و قهوه چی کافه می باشد.

ظرف و ظروف مورد استفاده نیز به نوعی استاندارد باشند. معمولا قهوه های گرم ، داخل فنجان های سرامیکی سرو می شوند.

برای نوشیدنی های سرد هم استاندارد ظرف و ظروف وجود دارد. برای مثال کوکتل ها دارای دو طیف لیوان هستند. جام های شراب خوری و لیوان های باریک و بلند.

برای تهیه نوشیدنی های سرد ، برای مثال ، موهیتو ، نیاز به مواد اولیه تازه است

رنگ و نور کافه که جای خود دارد ، تا به حال به این فکر کرده اید که چرا کافه ها ، عموما رنگ های تیره و قهوه ای کار می کنند اما فست فود ها ، رنگ های جیغ و روشن؟ در مقاله رنگ شناسی کافی شاپ بیشتر به این مطلب پرداخته ایم.

دوره آموزش کافی شاپ در تهران ، به شما کمک خواهد کرد که کافی شاپ خود را برقرار کنید، و مبانی ای را در اختیار شما می گذارد که به آن احتیاج دارید. ما باور داریم که این دوره ها برای تمام کسانی که در فکر راه اندازی کافی شاپ هستند ضروری است و حتی برای کسانی که در حال حاضر کافی شاپ دارند هم می توانید راهگشا باشد. این یک سرمایه گذاری کوچک است با نتایج پربار.