به نيازمندی های 118 خوش آمدید

افزایش فروش با ثبت آگهی در سایت کوشان

برخی از صاحبان کسب و کارها از کسادی بازار و نرخ پایین فروش شکایت دارند و علت عدم موفقیت خود را در شرایط بازار می دانند. آیا واقعا شرایط بازار نامناسب است یا شما در تبلیغ و معرفی محصولات یا خدمات، حرفه ای عمل نمی کنید؟ تا حالا به تاثیر تبلیغات و ثبت آگهی در سایت ها برای افزایش فروش فکر کرده اید؟ چرا به ثبت آگهی در سایت کوشان برای بالا رفتن فروشتان فکر نمی کنید؟ قبل از اینکه به تجربه صاحبان کسب و کار درباره افزایش فروش با ثبت آگهی در سایت کوشان بپردازیم، بیایید یک مرور کوتاه درباره ثبت آگهی در گذشته نه چندان دورداشته باشیم. زمانی که روزنامه ها، مجله ها، پوستر ها و بروشورها منبع فروش بسیاری از کسب و کارها بود.

به خوبی می دانید تمامی روزنامه ها چند صفحه نیازمندی جداگانه داشت که در آن اکثر پیشه ها برای افزایش فروش خود در آنجا تبلیغ می کردند. از خرید و فروش خانه گرفته تا ماشین، هر چیزی که مورد نیاز مردم بود، فروخته می شد. اینکه چقدر صاحبان مشاغل در فروش خود با درج آگهی در روزنامه ها و مجله ها موفق بودند، مبحثی جدا است. اما چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد، موفقیت و افزایش فروش مشاغل مختلف از طریق وب سایت ها است. در واقع اینترنت کل زندگی افراد را درنوردیده و تاثیر بسزایی در عملکرد شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارها گذاشته است و بدون آن موفقیت امکان پذیر نیست.

برای مثال بیشتر مشاغل شاهد افزایش فروش با ثبت آگهی در سایت کوشان بوده اند و ترجیح می دهند از طریق این سایت فروش خود را تضمین کنند. شاید به نظر بسیاری از کاربران اغراق آمیز به نظر برسد و از خود بپرسند چگونه با ثبت آگهی در سایت کوشان صاحبان مشاغل فروش بالایی را تجربه کرده اند؟ حال ما از شما می پرسیم، تا کنون از تاثیر تبلیغات و ثبت آگهی در سایت های پر بازدید چیزی شنیده اید؟

ذهنتان کمی درگیر شد، چطور ممکن است سایتها در بالا بردن فروش محصولات یا خدمات، چنین اثر گذار باشد. ما سوال شما را بی پاسخ نمی گذاریم.

چرا کسب و کارها شاهد افزایش فروش با ثبت آگهی در سایت کوشان هستند؟

اغلب شما زمانی که یک کسب و کار راه می اندازید، از روش های مختلف برای تبلیغ محصول یا خدمت خود استفاده می کنید. مثل تبلیغ و ثبت آگهی، بیلبورد، تراکت، چاپ سررسید و انواع تبلیغاتی که به نظرتان در فروش تاثیر دارد. اما سوال اینجاست که چرا ثبت آگهی رایگان بیشترین بازده برای صاحبان کسب و کارها دارد؟

به خوبی می دانید تبلیغات و درج آگهی در سایت ها یکی از اجزای مهم دیجیتال مارکیتینگ است. شما از طریق درج آگهی یا تبلیغات خود در سایت ها به راحتی می توانید به مخاطبان و مشتریان خود دسترسی داشته باشید. در واقع بیشتر مشاغل به سایت ها متوسل شده تا مشتریان و رقبای خود را شناسایی کنند.

حال، هر چه قدر که یک سایت از بازدید بالایی برخوردار باشد به معنای این است که کاربران بیشتری به این سایت سر می زند. در نتیجه با محصولات یا خدمات شما آشنا می شوند و انگیزه خرید پیدا می کنند. یکی از این سایت های پربازدید، به کوشان تعلق دارد و صاحبان کسب و کارها شاهد افزایش فروش با ثبت آگهی در سایت کوشان هستند.

فراموش نکنید میزان موفقیت شما در فروش کالا یا خدمات به میزان بازدید کاربران و مخاطبان از سایت ها بستگی دارد. ثبت آگهی در سایت کوشان به شما کمک می کند تا مشتریان خود را به خوبی شناسایی کنید. با هر کلیلی که زده می شود، تعداد مخاطبانی که به محصول یا خدمات شما نگرش مثبت دارند، افزوده می شود.

افزایش فروش با ثبت آگهی در سایت کوشان

چرا باید برای افزایش فروش با ثبت آگهی در سایت کوشان اقدام کنید؟
یکی از سوالات پر تکرار صاحبان مشاغل این است که چرا باید برای افزایش فروش با ثبت آگهی در سایت کوشان؛ مبادرت کنیم؟ خب سوال به جایی است و کسانی که تبلیغ و درج آگهی های خود را به سایت کوشان می سپارند، باید کاملا اشراف داشته باشند که چرا با این سایت به فروش بیشتر دست پیدا می کنند.

بدون استثنا همه صاحبان کسب‌وکارها دارای برند و هویتی هستند که با آن کالا یا خدمت خود را ارائه می‌دهند. در واقع شما از طریق ثبت آگهی و تبلیغ در سایت‌های معتبری چون کوشان؛ برند خود را به مخاطبان، مشتریان و رقبای خود معرفی می‌کنید. علاوه بر افزایش فروش با ثبت آگهی در سایت کوشان، برند و نشان تجاری شما را در ذهن مخاطبان ماندگار می‌ماند.

از دلایل دیگری که باید شما را به درج آگهی در سایت کوشان ترغیب کند، طراحی و نحوه ثبت تبلیغ یا اعلان شماست. سایت کوشان به‌خوبی می‌داند که یک آگهی جذاب و فوق‌العاده، محصول یا خدمت کسب و کارها را به خوبی نمایش می دهد. هر چه قدر که این تبلیغات و آگهی ها تاثیرگذارتر باشند، مشتریان بیشتری برای خرید جذب می شوند؛ بنابراین بیشتر مخاطبان سایت کوشان، صاحبان مشاغلی هستند که به عملکرد خوب سایت آشنایی دارند و ثبت آگهی های خود را به آنها واگذار می کنند.

5 مزیت مهم برای سپردن ثبت آگهی به سایت کوشان
درج تبلیغ و ثبت آگهی در سایت کوشان برای صاحبان مشاغل دارای مزیت های مهمی است که منجر به بالا رفتن فروش آنها شده است. بسیاری ازکسب و کارها با انتخاب این شیوه نوین برای معرفی برند و محصولات خود به موفقیت های چشمگیری رسیده اند. مزیت انتشار آگهی در سایت کوشان عبارت است از:

  • برای جذب مشتریان جدید به ثبت آگهی در سایت کوشان نیاز دارید

هر روز بر مخاطبانی که خریدهای خود را از طریق اینترنت انجام می دهند، افزوده می شود. شما باید هر لحظه آماده باشید و بر اساس نیاز، درآمد و تغییر عادات خرید مشتریان حرکت کنید. ثبت آگهی در سایت کوشان چنین موقعیتی را برای شما فراهم می‌کند تا هر لحظه با کاربران و مشتریان خود در ارتباط باشید.

  • ثبت آگهی کسب‌وکارها باید استمرار داشته باشد

با درج یک آگهی در هر سایتی نمی‌توانید، انتظار آن را داشته باشید که مخاطبان و مشتریان به شما وفادار باقی بمانند؛ بلکه باید تبلیغ و معرفی محصولات و خدمات شما استمرار داشته باشد. دلیل افزایش فروش با ثبت آگهی در سایت کوشان، ادامه‌دار بودن درج آن است.

  • آگهی باید برای مشتریان جذاب باشد

مشتریان شما اغلب برای یافتن کالا یا خدمات علاوه بر سایت کوشان از سایت‌های دیگر نیز بازدید می‌کنند. از بازدید تا تصمیم نهایی برای خرید، شما باید با یک اعلان جذاب در ذهن مخاطب ماندنی باشید. با درج تبلیغ در سایت کوشان این موقعیت برای شما فراهم است تا مخاطبان بیشتری شما را بشناسند.

  • به نتایج بلندمدت فکر کنید

همان‌طور که گفتیم با یکبار ثبت آگهی در سایت کوشان، در معرض دید مشتریان قرار نمی‌گیرید. نتایج برخی از شرکت‌ها نشان می‌دهد، دلیل سود بیشتر آنها در نتیجه ثبت آگهی در مدت‌زمان طولانی‌تری است.

  • رقبای تجاری شما هم تبلیغ می‌کنند

کالا یا خدمتی که ارائه می‌دهید، فقط به برند شما اختصاص ندارد؛ بلکه رقیبان تجاری شما نیز همان محصول را به مشتری می‌فروشند. برای اینکه بر رقبای خود پیشی بگیرید، بهتر است با درج آگهی در سایت کوشان؛ موقعیتی برای خود خلق کنید که در دسترس کاربران بیشتری باشید.

چرا کسب‌وکارها برای ثبت آگهی فروش به سایت کوشان اعتماد دارند؟
تمام صاحبان کسب‌وکارها به افزایش فروش با ثبت آگهی در سایت کوشان آشنا هستند، به‌خوبی می‌دانند آگهی فروش برای برقراری ارتباط با مشتریان است. ازآنجاکه نوشتن یک آگهی خوب و عالی در جذب مخاطبان تأثیر بسزایی دارد، صاحبان مشاغل برای فروش بیشتر به سراغ سایت‌هایی می‌روند که تبلیغات و آگهی‌های منحصربه‌فرد در آن زیاد دیده می‌شود.

اعتماد داشتن به سایت‌هایی که آگهی‌های شما را به ثبت می‌رسانند، بسیار حائز اهمیت است. مثلاً شما هیچ‌گاه تبلیغات محصولات یا خدمات خود را به سایتی که بار محتوایی نداشته یا پر از اشتباهات و غلط املایی است، نمی‌سپارید.

از طرفی سایتی که نتواند به طور شفاف و درست کالا یا خدمت شما را به مشتریان معرفی کند، تکیه نمی‌کنید؛ بلکه ثبت آگهی را به وب‌سایتی واگذار می‌کنید که نظم و کیفیت بالا با بازدید بیشتر دارد. دلیل افزایش فروش با ثبت آگهی در سایت کوشان، نظم و دقت در بارگذاری اعلان‌های شما است. تبلیغی که به مشتری داده می‌شود، باید حاوی اطلاعات درست باشد.

مشتریان به آگهی توجه می‌کنند که درباره محصول یا خدمت باشد. شاید برخی کاربران فقط به تماشای آگهی بپردازند؛ اما اغلب آنها مشتریان مشتاق  برای خرید محصول شما هستند. اطلاعات صحیح و بدون ابهام برای مشتریان اهمیت دارد. 

افزایش فروش با ثبت آگهی در سایت کوشان، هدفی است که بیشتر صاحبان مشاغل در پی آن هستند. آنها در حوزه‌های مختلفی چون املاک (تجاری، مسکونی، فروش تجاری)، کسب‌وکار (تجهیزات و ماشین‌آلات)، لوازم الکترونیکی (یارانه، موبایل، صوتی و تصویری)، خودرو و سایر موارد، آگهی‌های خود را در این سایت به ثبت می‌رسانند.

انواع تبلیغات و ثبت آگهی‌ها در سایت کوشان
استفاده از پلتفرم‌های اینترنتی بین کاربران بسیار محبوبیت دارد. صاحبان کسب‌وکارها نیز از میزان محبوبیت این پلتفرم‌ها و وب‌سایت باخبر هستند، برای افزایش فروش با ثبت آگهی در سایت کوشان، مشتریان را به خرید محصولات یا خدماتشان تشویق می‌کنند. سایت‌ها برای انتشار آگهی مشتریان و کاربران خود از شیوه‌های مختلفی استفاده می‌کنند. استفاده از این روش‌ها بستگی به نوع آگهی و نیاز کاربران دارد؛ اما به‌طورکلی تمامی وب‌سایت‌ها برای تبلیغ و درج آگهی‌ها به این متدها روی می‌آورند. متدها عبارت است از:

  • تبلیغات همسان

 از طریق تبلیغات همسان (Native Ads) آگهی شما کاملاً شبیه محتوای محیط وب‌سایت است و شامل سه مدل (هدفمند، عادی، ریتارگتینگ) است.

  • تبلیغات بنری

متداول‌ترین و قدیمی‌ترین نوع تبلیغ و ثبت آگهی در سایت، تبلیغات بنری است. برای این مدل تبلیغ‌ها از گرافیک، تصویر، ویدئو و متن استفاده می‌شود. اکثر کسب‌وکارها با سپردن ثبت آگهی به سایت کوشان، به این شیوه به تبلیغ محصول یا خدمات خود می‌پردازند. 

  • تبلیغات پوش نوتیفیکیشن (Push Notification)

برای افزایش فروش با ثبت آگهی در سایت کوشان، انتخاب این روش کمک می‌کند اطلاعات محصولات و خدمات صاحبان کسب‌وکارها به کمک مرورگرهای وب در اختیار مشتریان بیشتری قرار بگیرد. وب‌سایت با درج آگهی به این شیوه، کاربران شما را راحت کرده و نیازی ندارند برای دیدن محصول وارد سایت شوند.

  • تبلیغات ویدئویی

بسیاری از صاحبان مشاغل ترجیح می‌دهند، آگهی آنها به شکل ویدئو باشد و از طریق آن محصولات یا خدماتشان معرفی شود. این کار به بالابردن اعتبار برند منجر می‌شود. همچنین تماشای یک آگهی ویدئویی در ذهن مخاطبان ماندگارتر است.

  • تبلیغات کلیکی

یکی از روش‌های ثبت آگهی در سایت کوشان، تبلیغات کلیکی است که از محبوبیت زیادی برخوردار است. در این نوع تبلیغ، به‌ازای هر کلیک کاربر، پول پرداخت می‌کنید؛ اما نتایج آن بسیار سریع است.

سخن آخر
بسیاری از صاحبان مشاغل و کسب‌وکارها برای افزایش فروش به ثبت آگهی در سایت کوشان اقدام می‌کنند. آنها با ثبت آگهی‌های فروش خود در این سایت توانسته‌اند، مشتریان و کاربران بیشتری جذب کنند. دلیل موفقیت و فروش بالای محصولات و خدمات شرکت‌ها، برندها و سازمان‌ها از طریق این سایت، ایجاد اعتمادسازی بین کاربران و صاحبان مشاغل است. ازآنجاکه سایت‌های پربازدید در جذب مشتری اثرگذار هستند، بیشتر شرکت‌ها برای معرفی برند و فروش محصولاتشان به سراغ چنین وب‌سایت‌هایی می‌روند. سایت کوشان نیز باتوجه‌به اینکه توسط کاربران و مخاطبان بیشتری بازدید می‌شود، صاحبان کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند این سایت را برای درج آگهی‌های تبلیغاتی خود استفاده کنند.

با ثبت آگهی در سایت کوشان در دسته‌بندی‌های مختلفی چون املاک (ثبت آگهی املاک) ، تجهیزات و ماشین‌آلات، عمده‌فروشی، لوازم الکترونیکی، خودرو و سایر محصولات دیگر به فروش خود می‌افزایند. مانند سایر وب‌سایت‌ها، کوشان نیز از متدها و روش‌های تبلیغاتی و درج آگهی‌های اینترنتی برای معرفی و فروش محصولات شما استفاده می‌کند. از مهم‌ترین این روش‌ها می‌توان به تبلیغات کلیکی، ویدئویی، نوتیفیکیشن، بنری و همسان اشاره کرد.  

افزایش فروش با ثبت آگهی در سایت کوشان یکی از اهدافی است که این سایت دنبال می کند تا با یک تبلیغ و آگهی جذاب و منحصر به فرد محصولات شما، مشتریان و کاربران بیشتری داشته باشد. زیرا این وب سایت با رصد کردن رفتار کاربران در فضای اینترنتی با مشتریان وارد ارتباط می شود. این کار باعث می شود که مشتریان در سراسر کشور تمایل بیشتری برای خرید داشته باشند.